Ombudsdienst
KLACHTEN?
Heeft u een klacht over de samenwerking met Trixxo? Bent u niet 100% tevreden met uw huishoudhulp? Dan kan u terecht bij onze ombudsdienst: wij luisteren graag naar u!
De medewerkers van Trixxo doen iedere dag hun uiterste best om u te voorzien van de best mogelijke dienstverlening. Toch kan er ook wel eens wat fout gaan. Dat proberen we
dan zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast staan we open voor alle mogelijke opmerkingen en suggesties betreffende onze dienstverlening. Heeft u dus een klacht, suggestie of
opmerking, laat het ons dan direct weten via ons
Klachtenformulier.
SCHADE?
Heeft uw huishoudhulp schade veroorzaakt? Wij hebben een Burgerlijke Aansprakelijkheidsverzekering om eventuele schade te vergoeden. Een franchise is van toepassing voor
ongevallen in het kader van BA. Wij ijveren steeds voor een correcte oplossing.
Voor meer informatie hieromtrent verwijzen wij u naar
Verzekeringen. Hier vindt u ook een
Schadeformulier waar de ontstane schade kan worden gerapporteerd.