Ombudsdienst

KLACHTEN?
Heeft u een klacht over de samenwerking met Trixxo? Bent u niet 100% tevreden met uw huishoudhulp? Dan kan u terecht bij onze ombudsdienst: wij luisteren graag naar u!
De medewerkers van Trixxo doen iedere dag hun uiterste best om u te voorzien van de best mogelijke dienstverlening. Toch kan er ook wel eens wat fout gaan. Dat proberen we dan zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast staan we open voor alle mogelijke opmerkingen en suggesties betreffende onze dienstverlening. Heeft u dus een klacht, suggestie of opmerking, laat het ons dan direct weten via ons Klachtenformulier.

SCHADE?
Heeft uw huishoudhulp schade veroorzaakt? Wij hebben een Burgerlijke Aansprakelijkheidsverzekering om eventuele schade te vergoeden. Een franchise is van toepassing voor ongevallen in het kader van BA. Wij ijveren steeds voor een correcte oplossing.

Voor meer informatie hieromtrent verwijzen wij u naar Verzekeringen. Hier vindt u ook een Schadeformulier waar de ontstane schade kan worden gerapporteerd.
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Meer informatie    OK